핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


super junior-Strong Heart Logo Song

اخ بچه هاچقدر دنبال این گشتم تا واستون پیداش کردم اول موزیک ویدیوشو میذارم بعدتوضیح کامل میدم.خیلی اهنگش قشنگه واقعا دونگهه صداش معرکست...........

sungmin.loxblog.com

لینک دانلود: www.mediafire.com/

خب این اهنگو موقع تولد هیونگ لیتوک خوندن این کلیپ دومی مربوط به تولد لیتوک که وسط اجرای این برنامن....

اینجا وقتی واسه لیتوکی تولدگرفته بود ایون هیوک کیک تودستشه بعد که شعرمیخونن ولیتوک میخواد شمع ها رو فوت کنه میفهمه ایناچی تو سرشونه ومیگه حتما بعدش میخاین اینو بزنین توصورتم ایون هیوکم درحالی که خندش داره میگه نه اصلا اگه تو نمیخوای نه .لیتوکم یکم خاطرجمع میشه بعد باز شک میکنه واز دور شمعاروفوت میکنه بعد دونگهه طبیعی میره پشت سرلیتوکو دستاشومیگیره(دونگهه وایون هیوک از قبل هماهنگ کرده بودن)ایون هیوکم تند تند شمعا رو برمیداره میاد بزنه به صورت لیتوک. لیتوک سرشوپایین میگیره(بدبخت لیتوک چقدر جیغودادکرد اینجا) بعد شیندوگ میاد صورتشو میگیره وکیکو میزنن به صورتش............خیلی قشنگه من که حسابی کیف کردمو خوشم اومد.....چقدر لیتوک باجنبه ی بعداینکه کیک رفت توصورتش اونقدرشادبود........

خب اینم لینک دانلودش(تولدلیتوک): www.mediafire.com/

پسورد:sungmin.loxblog.com



نظرات شما عزیزان:

roya
ساعت15:48---27 مهر 1390
بله متوجهم که دو هفته پیش که این آپو کردی یادتون رفت که لینک دومو بذاری ولی خوشبختانه متوجه شدی در هر صورت مرسی دانلودش کردم خیلی قشنگ بود رمزشم همینجوری حدس زدم : sungmin.loxblog.com بود . همون اولین رمزی که زدم شد وای خدا لیتوک چقدر خنده دار شده بود مثل نینی کوچولوها خواستن بهش امید بدن که هنوزم جوونی البته معلومه که هست شیندونگو موهاشم که خودت بهتر میدونی فکر کنم ماله موقع no other هست چون موهاشون اینجوری میگه . اونهیوک و سونگ مین فوق جیگر بودن ببخشید خیلی حرف زدم دست خودم نیست

زهره
ساعت20:43---25 مهر 1390
سلاااااااااااااام عزیزم
الان خیلی از دستم شاکیی لابد ولی خب نمیرسم بیام واقعا....سوری
من این ویدئو دومیه رو ندیده بودممممممممممممممممممممم...دارم دانلود میکنم/ف مررررررررررررررررررررررررسی@} ;-


roya
ساعت20:14---25 مهر 1390
راستی فریبا میشه اون ویدیویی که گفتی از هیچول تو سربازی دیدی رو بزاری واسه دانلود تو وبت و همینطور به مناسبت تولد دونگهه که البته دو روز گذشته تدارکات ببین و بازم مثل همیشه بترکون البته اگه فعلا میتونی

sahar
ساعت14:15---22 مهر 1390
سلام عزیزم
خسته نباشی
خیلی خوب بود فقط یه چیزی این لینک ولد ایتوک نیست اش عزیزم باید چیکار کنم


مهسا شاینی
ساعت10:16---16 مهر 1390
مر30 عزیزم. آپت واقعاً محشر بود بیچاره لیتوک. چرا این کارو باهاش کردن. نامرداااااااااا

فرنوش 2012
ساعت16:35---15 مهر 1390
سلام خسته درسا نباشید.یه سوال دارم توی آهنگ Don't Done سوجو اونی که میاد ویولن میزنه کیه؟؟هنری نیستش؟
ممنون میشم اگه جوابمو زودتر بدین!


roya
ساعت13:14---15 مهر 1390
وای خدا چقدر اینا بانمک شده بودن مخصوصا هیوکی و دونگهه به راستی که دونگهه یکی از جیگرترینهاییست که در عالم هستی زندگی میکند مرسی هزار بار اگرچه تولد توکی گذشته ولی هزار بارم بگیم تولدت مبارک اینقدر این لیدر زحمت میکشه که کافی نیست مرسییییییییییییییییییییییییییی ییییییییی 10 میلیون بار بوس برای تو و 20 میلیون بار برای سونگ مین

Sayo
ساعت15:18---14 مهر 1390
فریبا جون سلام ... خوبی؟؟؟

حالا منو می خوای بکشی؟؟؟خب اگه تونستی بیا منو بگیر بیا دیگه ... نه اگه زنی () بیا منو بکش دیگه ... دیدی اومدم بهت سر بزنم و وبتو بترکونم؟؟ خب معلومه که دونگهه من صداش معرکست ... یعنی می خوای بگی شک داشتی؟؟؟ راستی فریبا جون من اینجا لینک دانلود کلیپ دومی رو نمی بینم، پس چه جوری دانلودش کنم؟؟؟ پلیز به من کمک کن ...."> ---------------------------- سلام عزیزم خب مرسی که امدی وترکوندی خیلی گلی ممنون............. باشه هرچی اپش کردم نشد الان میذارم


Reyhaneh E.L.F
ساعت11:48---14 مهر 1390
وااااااااااای مرسی فریبا جون! الان دانلود میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:superjunior,leeteuk,donghae,eunhyuk,shindong,birthday,kbs, | موضوع: <-PostCategory-> |